- Klient ma prawo odstąpić od umowy w dowolnym momencie przed rozpoczęciem pobytu, składając Operatorowi pisemne zawiadomienie. Wszelkie zmiany w potwierdzonym zamówieniu (liczba osób, zmiana zakresu zarezerwowanych usług, ograniczenie lub przedłużenie itp.) muszą zostać zgłoszone najpóźniej na 48 godzin przed rozpoczęciem pobytu. Zmiany takie są możliwe wyłącznie w przypadku, gdy pozwalają na to możliwości operacyjne lub przepustowość Resortu Demänová.
Wysokość opłat za anulowanie rezerwacji w przypadku anulowania rezerwacji z zaliczką wynoszącą 100%.
- Zasady anulowania rezerwacji obowiązują w zależności od pobytu oraz szczegółów płatności:
Sezon wiosenny 2025 i sezon jesienny 2025, sezon wiosenny 2026: 09.03.- 16.04.2025; 22.04. – 26.06.2025; 01.09.- 18.12.2025; 08.03.- 02.04.2026
- Anulowanie rezerwacji na 7-3 dni przed datą pierwszej usługi » 70% zaliczki za umówione usługi.
- Anulowanie rezerwacji na 2 dni lub mniej przed przyjazdem » 100% zaliczki za uzgodnione usługi.
Sezon zimowy 2026: 07.01.-07.03.2026
- Anulowanie rezerwacji na 15-8 dni przed pierwszą usługą » 50% zaliczki za uzgodnione usługi, jednak nie mniej niż 15 €.
- Anulowanie rezerwacji na 7-3 dni przed datą pierwszej usługi » 70% zaliczki za umówione usługi.
- Anulowanie rezerwacji na 2 dni lub mniej przed pierwszym dniem pobytu » 100% zaliczki za uzgodnione usługi.
Sezon TOP i Wielkanoc: 17.04.- 21.04.2025; 27.06.- 31.08.2025; 19.12.2025 – 06.01.2026
- Anulowanie rezerwacji na 30-21 dni przed datą pierwszej usługi » 20% zaliczki za uzgodnione usługi, jednak nie mniej niż 15 €.
- Anulowanie rezerwacji na 20-13 dni przed datą pierwszej usługi » 50% zaliczki za umówione usługi.
- Anulowanie rezerwacji na 12-5 dni przed datą pierwszej usługi » 70% zaliczki za umówione usługi.
- Anulowanie rezerwacji na 4 dni lub mniej przed przyjazdem » 100% wpłaconego depozytu za uzgodnione usługi
Wysokość opłat za anulowanie rezerwacji w przypadku anulowania rezerwacji z zaliczką wynoszącą 50%.
Ważność całoroczna
- Anulowanie rezerwacji na 28 dni lub mniej przed przyjazdem » 100% zaliczki za uzgodnione usługi
Operator ma prawo odstąpić od umowy, jeżeli:
- wystąpi siła wyższa lub inne okoliczności, za które Operator nie ponosi odpowiedzialności, w wyniku których wykonanie zobowiązań umownych stanie się niemożliwe;
- Dokonując rezerwacji obiektu noclegowego, Klient podał wprowadzające w błąd lub nieprawdziwe informacje dotyczące istotnych faktów dla zawarcia umowy;
- Operator ma uzasadnione podstawy sądzić, że korzystanie z jego usług mogłoby zagrozić funkcjonowaniu obiektu, bezpieczeństwu osób trzecich lub reputacji i dobremu imieniu Operatora Ośrodka.
- W przypadku odstąpienia Operatora od umowy Klientowi nie przysługuje odprawa, odszkodowanie ani odszkodowanie.