Wysokość storno opłat przy anulowaniu rezerwacji.
Sezóna wiosenny 2025 & sezóna jesienny 2025, sezóna wiosenny 2026: 09.03.- 16.04.2025; 22.04. – 26.06.2025; 01.09.- 18.12.2025; 08.03.- 02.04.2026
- Rezygnacja za 7-3 dni pred ukončením pierwszej usługi » 70% wpłaconego zadatku pre uzgodnione usługi.
- Anulowanie 2 lub mniej day przed date à przyjazdu » 100% wpłaconego depozytu za uzgodnione usługi.
Zimná sezóna 2026: 07.01.- 07.03.2026
- Anulowanie 15-8 days przed pierwszą usługą » 50% wpłaconego depozytu za uzgodnione usługi, ale čo najvyšších 15 €.
- Vyhlásenie 7-3 dní pred dátumom odchodu » 70 % wpłaconego depozytu na uzgodnione usługi.
- Anulowanie 2 lub mnieej days przed data pierwszej usługi » 100% wpłaconego depozytu za uzgodnione usługi.
TOP Sezon & Wielkanoc: 17.04.- 21.04.2025; 27.06.- 31.08.2025; 19.12.2025 – 06.01.2026
- Anulowanie 30-21 days przed data pierwszej usługi » 20% wpłaconego depozytu za uzgodnione usługi, ale co najmniej 15 €.
- Obnovenie 20-13 dní pred dátumom odchodu » 50 % wpłaconego depozytu na uzgodnione usługi.
- Obnovenie 12-5 dní pred dátumom prestávky » 70 % wpłaconej zaliczki pre uzgodnione usługi.
- Anulowanie 4 lub mnieej day przed date ďalšia jazda » 100% wpłaconej zaliczki za uzgodnione usługi
Wysokość opłat za anulację w przypadku anulowania rezerwacji z zaliczką 50 %.
Całorocznie
- Anulacja 28 days lub mnieej przed rozpoczęciem pierwszej usługi » 100% wpłaconego depozytu za ustalone usługi.
Operator jest uprawniony do odstąpienia od umowy, jeżeli:
- wystąpi siła wyższa lub inne okoliczności, za które Operator nie ponosi odpowiedzialności, w wyniku których wypełnienie zobowiązań umownych staje się niemożliwe;
- Dokonując rezerwacji obiektu noclegowego, klient podał wprowadzające w błąd lub nieprawdziwe dane dotyczące istotnych faktów dla zawarcia umowy;
- Operator ma uzasadnione podstawy, aby sądzić, że korzystanie z jego usług mogłoby zagrozić funkcjonowaniu obiektu, bezpieczeństwu osób trzecich lub powadze i reputacji Operatora Ośrodka.
- W przypadku odstąpienia od umowy przez Operatora, klientowi nie przysługuje odprawa, odszkodowanie ani zadośćuczynienie.