Zarządca ośrodka Demänová Resort,
Numer identyfikacyjny: 46969462
IBAN: SK5375000000004026757085
Spółka zarejestrowana w Rejestrze Handlowym Sądu Rejonowego w Żilinie, sekcja: S.r.o., sygn. 58482/L (zwana dalej „Zarządza”)
Zarządca ośrodka Demänová Resort,
Numer identyfikacyjny: 46969462
IBAN: SK5375000000004026757085
Spółka zarejestrowana w Rejestrze Handlowym Sądu Rejonowego w Żilinie, sekcja: S.r.o., sygn. 58482/L (zwana dalej „Zarządza”)
Identyfikator operatora:
SLOVAK PROPERTY GROUP, a.s.
Roveň 215
033 01 Podtureň
Slovensko
IČO: 43842861
DIČ: 2022552290
IČ DPH: SK7020001054
Operatory współdzielone:
MARA HOLIDAY RESORT, s.r.o.
Moyzesova 6
811 05 Bratislava
IČO: 44544871
DIČ: 2022741402
IČ DPH: SK7020001043
REAL ESTATE SLOVAKIA, s.r.o.
Velehradská 33
821 08 Bratislava
Slovensko
IČO: 36426784
DIČ: 2021978200
IČ DPH: SK7020001043
DEMÄNOVÁ VILLAGE, s.r.o.
Roveň 215
033 01 Podtureň
Slovensko
IČO: 46969462
(Konsument zobowiązany jest przedłożyć dowód zapłaty za usługi, których błędy reklamuje składając reklamację)
Przyjazd ze zwierzęciem należy zgłosić z wyprzedzeniem. Zwierzę musi posiadać ważną kartę szczepień w dniu przyjazdu i nie może mieć pchły.
Zwierzę ( pies ) może poruszać się po terenie tylko na smyczy i w kagańcu. Zwierzęta nie mogą przebywać w restauracji, w Centrum Zabawy oraz na placach zabaw. W przypadku skażenia terenu ośrodka przez zwierzę odchodami właściciel/osoba odpowiedzialna jest zobowiązana do natychmiastowego usunięcia odchodów.
Właściciel zwierzęcia/osoba odpowiedzialna odpowiada za szkody i zanieczyszczenia spowodowane przez zwierzę, jak również za samo zwierzę. Kąpanie zwierząt w apartamentach jest zabronione.
Parkowanie na terenie ośrodka jest możliwe tylko w miejscach wyznaczonych!
Opłaty za anulowanie rezerwacji przy wpłacie 100% depozytu.
Sezon wiosenny 2023 i sezon jesienny 2023: 10.04.- 30.06.2023; 04.09.- 20.12.2023, 11.03.- 27.03.2024
Anulowanie 7-3 dni przed datą pierwszej usługi ” 70% wpłaconego depozytu za uzgodnione usługi.
Anulowanie 2 i mniej dni przed datą przyjazdu ” 100% wpłaconego depozytu za uzgodnione usługi.
Sezon zimowy 2024: 08.01.-10.03.2024
Anulowanie 15-8 dni przed pierwszą usługą ” 50% wpłaconego depozytu za uzgodnione usługi, ale co najmniej 15 €.
Anulowanie 7-3 dni przed datą pierwszej usługi ” 70% wpłaconego depozytu za uzgodnione usługi.
Anulowanie 2 dni lub mniej przed pierwszym dniem pobytu ” 100% wpłaconego depozytu za uzgodnione usługi.
Sezon TOP i Wielkanoc: 06.04.- 09.04.2023, 01.07.- 03.09.2023, 21.12.2023 – 07.01.2024, 19.01. – 21.1.2024
Anulowanie 30-21 dni przed datą pierwszej usługi ” 20% wpłaconego depozytu za uzgodnione usługi, ale co najmniej 15 €.
Anulowanie 20-13 dni przed datą pierwszej usługi ” 50% wpłaconego depozytu za uzgodnione usługi.
Anulowanie 12-5 dni przed datą pierwszej usługi ” 70% wpłaconego depozytu za uzgodnione usługi.
Anulowanie rezerwacji na 4 lub mniej dni przed datą przyjazdu ” 100% wpłaconego depozytu za uzgodnione usługi.
Opłaty za anulowanie rezerwacji z 50% depozytem.
Przez cały rok
Anulowanie 28 dni lub mniej przed datą pierwszej usługi ” 100% wpłaconego depozytu za uzgodnione usługi.
W przypadku, gdy klient ma przedpłacony pobyt w niższej wartości niż jego pobyt w nowym terminie, recepcja obliczy różnicę, którą klient zobowiązany jest dopłacić jako dodatek do pobytu.
Zarządca ma uzasadnione przekonanie, że korzystanie z jego usług mogłoby zagrozić działaniu obiektu, bezpieczeństwu osób trzecich lub powadze i reputacji Zarządcy ośrodka.
Doręczając rezerwację, potwierdzając ją, a następnie wpłacając zaliczkę za usługi, Klient potwierdza, że zapoznał się z ogólnymi warunkami handlowymi i zgadza się z ich treścią.
Martin Štric
Dyrektor Demänová Rezort
W Liptovskom Mikuláši, 20.09.2021