Zarządca ośrodka Demänová Resort,
Numer identyfikacyjny: 46969462
IBAN: SK5375000000004026757085
Spółka zarejestrowana w Rejestrze Handlowym Sądu Rejonowego w Żilinie, sekcja: S.r.o., sygn. 58482/L (zwana dalej „Zarządza”)
Zarządca ośrodka Demänová Resort,
Numer identyfikacyjny: 46969462
IBAN: SK5375000000004026757085
Spółka zarejestrowana w Rejestrze Handlowym Sądu Rejonowego w Żilinie, sekcja: S.r.o., sygn. 58482/L (zwana dalej „Zarządza”)
Identyfikator operatora:
SLOVAK PROPERTY GROUP, a.s.
Roveň 215
033 01 Podtureň
Slovensko
IČO: 43842861
DIČ: 2022552290
IČ DPH: SK7020001054
Operatory współdzielone:
MARA HOLIDAY RESORT, s.r.o.
Moyzesova 6
811 05 Bratislava
IČO: 44544871
DIČ: 2022741402
IČ DPH: SK7020001043
REAL ESTATE SLOVAKIA, s.r.o.
Velehradská 33
821 08 Bratislava
Slovensko
IČO: 36426784
DIČ: 2021978200
IČ DPH: SK7020001043
DEMÄNOVÁ VILLAGE, s.r.o.
Roveň 215
033 01 Podtureň
Slovensko
IČO: 46969462
(Konsument zobowiązany jest przedłożyć dowód zapłaty za usługi, których błędy reklamuje składając reklamację)
Przyjazd ze zwierzęciem należy zgłosić z wyprzedzeniem. Zwierzę musi posiadać ważną kartę szczepień w dniu przyjazdu i nie może mieć pchły.
Zwierzę ( pies ) może poruszać się po terenie tylko na smyczy i w kagańcu. Zwierzęta nie mogą przebywać w restauracji, w Centrum Zabawy oraz na placach zabaw. W przypadku skażenia terenu ośrodka przez zwierzę odchodami właściciel/osoba odpowiedzialna jest zobowiązana do natychmiastowego usunięcia odchodów.
Właściciel zwierzęcia/osoba odpowiedzialna odpowiada za szkody i zanieczyszczenia spowodowane przez zwierzę, jak również za samo zwierzę. Kąpanie zwierząt w apartamentach jest zabronione.
Parkowanie na terenie ośrodka jest możliwe tylko w miejscach wyznaczonych!
b. Wysokość storno opłat przy anulowaniu rezerwacji. Opłaty anulacyjne, o których mowa w pkt b) dotyczą rezerwacji otrzymanych od 09.03.2022.
W związku z zaistniałą sytuacją z obostrzeniami antypandemicznymi klient ma możliwość poproszenia o zmianę terminu pobytu w związku z pozytywnym wynikiem COVID – 19. a to bez żądania przez Zarządcę do opłaty anulacyjnej i tylko w porozumieniu z działem rezerwacji Demänová Resort.. Warunkiem zmiany terminu pobytu jest potwierdzenie pozytywnego wyniku testu na COVID – 19.
Wiosenny niski sezon 2022: 26.01.-30.06.2022 z wyjątkiem 13.4-19.4.2022
Anulowanie 7-3 dni przed datą pierwszej usługi »70% wpłaconej zaliczki za umówione usługi, ale co najmniej 15 €.
Anulowanie 2 lub mniej dni przed przyjazdem »100% zaliczki za uzgodnione usługi
Wielkanoc 13.4-19.4.2022 i Jesień poza sezonem 2021 04.09.2022 – 20.12.2022
Anulowanie 15-8 dni przed datą pierwszej usługi »50% zaliczki za umówione usługi, ale co najmniej 15 €.
Anulowanie 7-3 dni przed datą pierwszej usługi »70% wpłaconej zaliczki za uzgodnione usługi.
Anulowanie rezerwacji 2 lub mniej dni przed przyjazdem »100% zaliczki za uzgodnione usługi
TOP Sezon: 21.12.2022-07.01.2023
Anulowanie 30-21 dni przed datą pierwszej usługi »20% wpłaconej zaliczki za uzgodnione usługi, ale co najmniej 15 €.
Anulowanie 20-13 dni przed datą pierwszej usługi »50% zaliczki za umówione usługi.
Anulowanie 12-5 dni przed datą pierwszej usługi »70% wpłaconej zaliczki za umówione usługi.
Anulowanie 4 lub mniej dni przed przyjazdem »100% zaliczki za uzgodnione usługi
Sezon: 01.07.-03.09.2022, 08.01.2023-12.03.2023
Anulowanie 30-21 dni przed datą pierwszej usługi »20% wpłaconej zaliczki za uzgodnione usługi, ale co najmniej 15 €.
Anulowanie 20-13 dni przed datą pierwszej usługi »50% zaliczki za umówione usługi.
Anulowanie 12-5 dni przed datą pierwszej usługi »70% wpłaconej zaliczki za umówione usługi.
Anulowanie 4 lub mniej dni przed przyjazdem »100% zaliczki za uzgodnione usługi
W przypadku, gdy klient ma przedpłacony pobyt w niższej wartości niż jego pobyt w nowym terminie, recepcja obliczy różnicę, którą klient zobowiązany jest dopłacić jako dodatek do pobytu.
Zarządca ma uzasadnione przekonanie, że korzystanie z jego usług mogłoby zagrozić działaniu obiektu, bezpieczeństwu osób trzecich lub powadze i reputacji Zarządcy ośrodka.
Doręczając rezerwację, potwierdzając ją, a następnie wpłacając zaliczkę za usługi, Klient potwierdza, że zapoznał się z ogólnymi warunkami handlowymi i zgadza się z ich treścią.
Martin Štric
Dyrektor Demänová Rezort
W Liptovskom Mikuláši, 20.09.2021