Rezerwacja

SKI BUS do Jasnej

SKI BUS do Jasnej
Wideo GaleriaSKI BUS do Jasnej Wirtualna wycieczka
SKI BUS do Jasnej

Do Jasnej wygodnie i za darmo SKI BUSem

Unikaj parkowania i ciesz się bezpłatną i wygodną podróżą do ośrodka narciarskiego Jasná – skibusem!

Niezależnie od tego, czy wybierzesz skibus ośrodka, czy miejski Ski & Aqua Bus, obie opcje dowiozą Cię bezpłatnie bezpośrednio na stoki. Wybierz sposób, który najbardziej Ci odpowiada i ciesz się sezonem zimowym bez żadnych zmartwień. Skibus to idealne rozwiązanie, aby uniknąć zgiełku parkingów i rozpocząć dzień na stoku z uśmiechem.

Tylko miejski Ski & Aqua Bus kontynuuje swoje wycieczki do Jasnej!

Sprawdź w recepcji

Pobierz naszą aplikację FUNCARD i wejdź do świata korzyści! 🎉

Pobierz naszą aplikację FUNCARD i wejdź do świata korzyści! 🎉

Z FUNCARD oszczędzasz na pierwszej rezerwacji! 💲

👉Zniżki i korzyści zawsze pod ręką
👉Specjalne promocje TYLKO za pośrednictwem aplikacji
👉Nowi użytkownicy zaczynają od zniżki na brąz
💎Poziom diamentowy: do 20% zniżki na pobyt + doświadczenia VIP.

Z FUNCARD oszczędzasz na pierwszej rezerwacji! 💲

👉Zniżki i korzyści zawsze pod ręką
👉Specjalne promocje TYLKO za pośrednictwem aplikacji
👉Nowi użytkownicy zaczynają od zniżki na brąz
💎Poziom diamentowy: do 20% zniżki na pobyt + doświadczenia VIP.

Nasz własny SKI BUS Demänová Rezort

  • kursuje dla naszych gości codziennie do Jasnej (Lúčky) i z powrotem
  • startuje wygodnie z centrum ośrodka w pobliżu wszystkich apartamentów – w pobliżu budynku F
  • aktualne odjazdy, dodane połączenia lub zmiany zawsze w recepcji i na przystanku
  • minibus jest dostępny dla naszych gości w standardzie, zapewniając wygodny transport do Jasnej – jednak w przypadku zwiększonego zainteresowania możemy zorganizować większy autobus i dodać dodatkowe usługi w razie potrzeby, aby pomieścić wszystkich pasażerów.
  • w przypadku zainteresowania, miejsca należy zgłaszać do recepcji

 

SKI BUS Demänová Resort już nie kursuje!

Nasz własny SKI BUS Demänová Rezort

SKI & AQUA BUS

Jasná – największy ośrodek narciarski na Słowacji

W samym sercu Niskich Tatr znajduje się Jasná, jedna z najlepszych zimowych destynacji w Europie Środkowej. Ponad 50 kilometrów tras zjazdowych, nowoczesne kolejki linowe, wysokiej jakości usługi i wspaniałe widoki sprawiają, że Jasná jest idealnym miejscem dla wszystkich entuzjastów sportów zimowych. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym, doświadczonym narciarzem, czy szukasz dobrej zabawy, Jasná nie zawiedzie!

Kamery internetowe Jasná

Cennik Jasná

SKI AQUA BUS 2024/2025

  • Start na głównej drodze przed ośrodkiem
  • Autobusy zaczną kursować do ośrodka narciarskiego Jasná – Liptowski Mikulasz:
    – W sezonie głównym od 26.12.2024 r. do 8.3.2025 r.
    – Podczas ferii wiosennych od 10.3. do 23.3.2025 r.
    – Podczas Świąt Wielkanocnych od 17.4.do 21.4.2025 r.
  • PARTY BUS do Happy End Club – w każdy piątek (3.1.-28.3.2025)

Rozkład jazdy             Nocna jazda na nartach + Party BUS

SKI BUS do Jasnej

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

  • Zakwaterowanie

    • Wpłaciliśmy 50% depozytu, do kiedy muszę wpłacić drugą połowę?

      Drugą połowę można wpłacić w recepcji w dniu przyjazdu.

    • Jakie są godziny zameldowania i wymeldowania?

      Zameldowanie – Przyjazd do apartamentów możliwy jest od godziny 15:00, a do domków – od godziny 16:00. Zameldowanie może nastąpić najpóźniej o godzinie 22:00.

      Sprawdź – Wymeldowanie z pokoju bez dodatkowych opłat możliwe jest do godziny 10:00. Później pobierana jest opłata w wysokości 10,00 € za każdą dodatkową godzinę. Późniejsze wymeldowanie możliwe jest wyłącznie po uzgodnieniu z recepcją.

    • Jaki jest link do odprawy online?

      Link można znaleźć
      tutaj.

    • Czy możemy skorzystać z bezpłatnego wstępu do Fun Center i Aqua Fun przed i po zameldowaniu?

      Możliwe jest odwiedzenie AquaFun i Funcentre przed zameldowaniem. Po wymeldowaniu można odwiedzić Funcentre.

    • Kiedy otrzymamy punkty Funcard?

      Punkty powinny zostać naliczone w ciągu 24 godzin od zakończenia pobytu.

    • Mamy psa, czy może iść z nami?

      Oczywiście. Jesteśmy ośrodkiem przyjaznym zwierzętom – możesz zabrać ze sobą psa do 20 kg, kota lub królika. Pobyt ze zwierzęciem jest jednak celowo ograniczony do wybranych apartamentów, abyśmy mogli sprostać również potrzebom gości z alergiami lub innymi szczególnymi wymaganiami.

      Dlatego zwierzęta należy zawsze zgłaszać z wyprzedzeniem – najlepiej już podczas rezerwacji pobytu. Listę apartamentów, w których możliwy jest pobyt ze zwierzęciem, znajdziesz na liście wybranych apartamentów – tutaj.

      Jak podano w naszym cenniku, opłata wynosi 20 € za zwierzę za noc. Większe lub cięższe zwierzęta (powyżej 20 kg) muszą zostać wcześniej zaakceptowane przez ośrodek drogą mailową. W przypadku akceptacji opłata wynosi 40 € za noc.

    • Czy oferujecie zakwaterowanie dla maksymalnie 10 osób?

      Tak, mamy kilka opcji zakwaterowania dostępnych dla dużych imprez – na przykład Superior Loft, Deluxe Loft, Family Inn lub Luxury Villa.

      Łatwym sposobem na wybranie idealnego zakwaterowania jest filtrowanie apartamentów lub domków według własnych preferencji:

      Filtrowanie zakwaterowania

    • Przyjeżdżamy samochodem elektrycznym, macie ładowarki?

      Máme. A nie jednu. Jesteśmy działem ekologicznym i nie ukrywamy, że entuzjastycznie wspieramy elektromobilność. Właśnie dlatego istnieją klasyczne stacje ładowania dla wszystkich typów pojazdów elektrycznych. Prawdziwą specjalnością dla właścicieli Tesli jest oryginalna ładowarka Tesla Supercharger – jedna z zaledwie czterech w całym kraju.

    • Czy wydacie mi kartę Liptov Region Card?

      Tak. Liptov Region Card – Goście mogą bezpłatnie otrzymać kartę rabatową dla regionu Liptów.

    • Jesteśmy uprawnieni do bonów wakacyjnych, czy możemy z nich skorzystać?

      Oczywiście nie mamy problemu z wystawieniem faktury lub akceptacją bonów świątecznych. Współpracujemy z Benefit Plus, Boomer, Gusto Karta i Callio Karta, aby akceptować bony świąteczne. Wszystkie potrzebne informacje można znaleźć na stronie bony rekreacyjne.

    • Jak obsługiwane jest parkowanie?

      Goście mogą bezpłatnie korzystać z miejsc parkingowych w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu. Nie ma potrzeby rezerwowania miejsca parkingowego. W przypadku posiadania samochodu elektrycznego, jako ośrodek przyjazny dla środowiska oferujemy również możliwość elektroładowarki.

  • Udogodnienia w apartamentach i domkach

    • Czy apartamenty są wyposażone w Wi-Fi?

      Tak, zarówno apartamenty, jak i domki wyposażone są w bezpłatne WiFi.

    • Czy ręczniki i ręczniki kąpielowe są dostępne w pokojach?

      W dniu przyjazdu Goście otrzymują duży i mały ręcznik. Goście, którzy chcieliby wymienić ręczniki, powinni skontaktować się z recepcją. Opłata za usługę wynosi 2,00 € za sztukę.

    • Czy w apartamentach jest klimatyzacja?

      Klimatyzacja nie jest standardowym wyposażeniem naszych apartamentów. Regulujemy temperaturę w apartamentach nie tylko poprzez odzyskiwanie ciepła, ale także poprzez ekrany, które aktywnie zapobiegają nagrzewaniu się apartamentów. Pracujemy również nad oferowaniem klimatyzowanych apartamentów dla wygody naszych gości, ale obecnie nie możemy zagwarantować zakwaterowania w tych apartamentach.

    • Czy w budynkach jest winda?

      W apartamentowcach Pinea znajduje się winda

    • Jak często wymieniane są ręczniki w apartamentach?

      Demänová Resort myśli o ekologii. Chociaż świadczymy prawie wszystkie usługi jak w hotelach, aby uczestniczyć w ograniczaniu marnotrawstwa wody, obsługa pokoju i wymiana ręczników w apartamentach nie odbywa się codziennie, ale tylko w przypadku pobytów na 5 lub więcej nocy. Jednak w razie potrzeby prosimy o kontakt z recepcją i rozwiązanie tej kwestii w sposób jak najbardziej satysfakcjonujący.

    • Co zawiera aneks kuchenny?

      W każdym aneksie kuchennym znajduje się czajnik, mikrofalówka, płyta indukcyjna, garnki, patelnie, deska do krojenia, tarka, garnki, chochle, chochle, noże. Również komplet talerzy i sztućców, komplet szklanek, kubków. Płyn do mycia naczyń, ściereczka do naczyń, gąbka do naczyń. W zestawie również sól, cukier, czarny pieprz. W każdym apartamencie znajduje się również lodówka.
      Domki DeLuxe oraz apartamenty Superior Loft i Deluxe Loft są również wyposażone w zmywarkę do naczyń.

    • Czy w pokoju znajduje się czajnik?

      Tak, czajnik jest częścią każdego pokoju, apartamentu lub domku.

    • Czy w pokoju znajduje się zestaw do parzenia kawy i herbaty?

      Herbata jest wliczona w cenę, ale kawa nie. Kawę można kupić w restauracji Pinus lub Safran.

    • Czy w pokoju znajdują się kosmetyki hotelowe?

      W łazience każdego apartamentu znajduje się dozownik żelu pod prysznic i szamponu w jednym. Dodatkowo, jeśli przyjedziesz na pobyt z dzieckiem/dziećmi poniżej 10 roku życia, w łazience zostawimy również miłą niespodziankę – mini zestaw kosmetyków dla dzieci.

    • Przyjeżdżamy z dzieckiem, czy możemy wynająć łóżeczko u was?

      Nie ma problemu, będziemy szczęśliwi minimalna dopłata Wypożyczymy różne akcesoria dziecięce – nie tylko łóżeczko, ale także np. nocnik, nakładkę na toaletę, wanienkę czy krzesełko do karmienia. Akcesoria można zamówić i opłacić bezpośrednio w drugim kroku procesu rezerwacji lub zapytać o opcje bezpośrednio w recepcji.

    • Czy w pokojach znajdują się minibary?

      Minibary znajdują się tylko w wellness chalets DeLuxe i Villa Luxury. W apartamentach nie ma minibarów.

    • Czy w cenę zakwaterowania w domku wliczone jest drewno na opał?

      Po przyjeździe do domku przygotujemy drewno i zrębki na rozpałkę. Jeśli chcesz więcej drewna, po prostu skontaktuj się z recepcją, a więcej drewna zostanie dostarczone do Ciebie. Opłata za tę usługę wynosi 5,00 €.

  • Wellness & massage

    • Czy wellness jest częścią pobytu?

      Sposób, w jaki działa centrum odnowy biologicznej w ośrodku, polega na tym, że za każde dwie noce pobytu otrzymujesz bezpłatny jednorazowy wstęp. Jeśli więc przyjedziesz na cztery noce, otrzymasz bezpłatne wejście dwa razy na pobyt. Jeśli zatrzymasz się u nas na sześć nocy, będą to trzy wejścia. Oczywiście możesz odwiedzić spa tyle razy, ile chcesz podczas swojego pobytu. Po wykorzystaniu bezpłatnych wejść, opłata za wstęp jest płatna zgodnie z następującymi zasadami z cennikiem.

    • Kiedy otwarte jest centrum odnowy biologicznej?

      Aktualne godziny otwarcia można znaleźć tutaj:

      Godziny otwarcia

    • Co znajduje się w centrum odnowy biologicznej?

      Do wyboru są dwie sauny fińskie, parowa i na podczerwień z chłodzącymi fontannami, tepidarium oraz dwa zewnętrzne wanny z hydromasażem z pięknymi widokami. Strefa wellness obejmuje również basen dla dzieci i salę fitness.

      Galeria zdjęć

    • Kiedy możemy przyjść do centrum odnowy biologicznej z dziećmi?

      Dostęp do centrum odnowy biologicznej dla rodziców z dziećmi w wieku od 2 lat jest możliwy od początku godzin otwarcia do godziny 17:00.

      Po godzinie 17:00 spa jest zarezerwowane wyłącznie dla dorosłych, którzy mogą korzystać ze wszystkich relaksujących nawyków sauny. W godzinach tylko dla dorosłych w spa obowiązuje strefa wolna od pływaków.

    • Dlaczego wejście do centrum odnowy biologicznej jest dostępne dla dzieci od 2 roku życia?

      Strefa wellness nie jest przeznaczona dla dzieci poniżej 2. roku życia. Również woda w wannach z hydromasażem nie jest odpowiednia dla małych dzieci – ma wyższą temperaturę i zawartość chloru, co może nie być przyjemne dla delikatnej skóry dzieci.

    • Czy potrzebuję stroju kąpielowego do spa?

      Od początku godzin otwarcia do godziny 17:00 można przyjść do wellness z dziećmi. W tym czasie do części wspólnych i jacuzzi można wejść w stroju kąpielowym. Stroje kąpielowe nie są jednak dozwolone w saunach, dlatego prosimy o korzystanie z nich bez kostiumu kąpielowego.

      Po godzinie 17:00 nasza strefa wellness staje się strefą tylko dla dorosłych, w której przestrzegane są wszystkie zwyczaje dotyczące sauny w celu zapewnienia maksymalnego relaksu. Poza wejściem z dziećmi (po godzinie 17:00) w całym obszarze wellness obowiązuje strefa bez strojów kąpielowych.

      Po wejściu do spa każdy gość otrzymuje prześcieradło i duży ręcznik. Goście mogą wypożyczyć szlafroki za opłatą w wysokości 2,00 €.

    • Czy spa jest również dostępne dla osób niezakwaterowanych?

      Tak, nasze centrum odnowy biologicznej mogą odwiedzać również osoby niebędące rezydentami.Cennik można znaleźć tutaj.

    • Szukamy prywatnego spa dla dwóch osób. Czy oferujecie również taką opcję?

      Jeśli jesteś zainteresowany, możesz zapłacić za specjalne prywatne wejście do naszego wellness niezależnie od liczby osób. W przypadku zainteresowania prywatnym wellness dla większej grupy osób, zalecamy zakwaterowanie w jednym z następujących ośrodków domki wellness z prywatną sauną fińską i zewnętrzną wanną z hydromasażem.

    • Czy możemy również skorzystać z masażu u ciebie?

      Oczywiście. Relaks, sport, czekolada, miód lub autentyczny masaż tajski. Oferujemy więcej niż 20 różnych typów, z których na pewno wybierzesz.

  • Restauracje i catering

    • Czy w ośrodku dostępne są posiłki?

      Oczywiście częścią ośrodka jest Restauracja PINUS, która rozpuści podniebienia zarówno dorosłych, jak i dzieci. Druga opcja jest nieco bardziej egzotyczna – nad Pinusem znajduje się indyjska restauracja SAFRAN. Można tu zjeść śniadanie, lunch i kolację.

      Jeśli przyjedziesz zimą, podczas jazdy na nartach, możesz wygodnie wpaść na ulubione bombardino, herbatę lub szybką przekąskę w naszej restauracji. bar przekąskowy bezpośrednio na zboczu.

    • O której godzinie serwowane jest śniadanie i kolacja?

      Śniadanie serwowane jest w godzinach 7:00-10:00. Kolację można zjeść w godzinach 17:00-20:00.

    • W której restauracji zjemy, jeśli mamy śniadanie/półpensjonat/pełne wyżywienie?

      W zależności od dostępności, catering odbywa się w restauracja PINUS lub w Indiach restauracja SAFRAN, lub w obu miejscach jednocześnie.

    • Czy restauracje znajdują się w tym samym budynku co zakwaterowanie?

      Nie, obie restauracje znajdują się w oddzielnych budynkach. Śniadanie lub kolację można zjeść kilka minut spacerem od apartamentowców. Aby uzyskać lepszą orientację, można zobaczyć mapa ośrodka.

    • Czy dieta bezglutenowa jest możliwa?

      Tak

    • Jak podawane są śniadania i kolacje?

      Serwowane są obfite śniadania i kolacje w formie bufetu, w których każdy znajdzie coś dla siebie. Dania pikantne i słodkie, owoce i warzywa, gorące i zimne przysmaki. Do tego świeży chleb na zakwasie lub bagietki prosto z naszej krywackiej piekarni i wysokiej jakości kawa.

      W przypadku mniejszego obłożenia, jedzenie może być również serwowane jako menu serwowane.

    • Do kiedy restauracja jest otwarta?

      Aktualne godziny otwarcia można znaleźć tutaj:

      Restauracja PINUS

      Restauracja SAFRAN

    • Czy restauracja posiada również krzesełka dla dzieci lub plac zabaw dla dzieci?

      Bezpośrednio w ośrodku znajduje się sklep KRIVÁŇ z domowymi wypiekami i innymi produktami spożywczymi, gdzie goście mają 10% zniżki. A jeśli znudzi Ci się gotowanie, możesz również zjeść w naszej restauracji PINUS lub SAFRAN indian restaurant.

    • Gdzie możemy usiąść wieczorem na drinka?

      Na wieczornego drinka warto wybrać się do nowo otwartego PANORAMA cocktail & lounge bar – wyjątkowego baru koktajlowego z majestatycznym widokiem, gdzie nasz zespół z przyjemnością pomoże wybrać idealnego drinka.

    • Czy na stoku narciarskim jest bufet?

      Tak, w SKI Centre, tuż obok stoków, będziesz obsługiwany przez kolegów w Bar z przekąskami/a>. Oferujemy szybkie przekąski bezpośrednio na stoku – ciepłe i zimne napoje, smaczne dania takie jak langos, panini czy popularne naleśniki.

  • FUN Center i inne aktywności

  • SKI Centre

    • Jak daleko od apartamentu znajduje się stok narciarski?

      Stok ośrodka znajduje się w samym centrum naszego kampusu. Większość zakwaterowania składa się z tak zwanych apartamentów ski in & ski out, które pozwalają na bezpośrednie wyjście na stok w butach narciarskich. Aby uzyskać lepszą orientację, zalecamy zapoznanie się z mapa ośrodka.

    • Jak długie jest zbocze?

      Stok ma około 550 metrów długości.

    • Czy stok narciarski jest oświetlony?

      Tak, stok jest oświetlony i regularnie odbywa się nocna jazda na nartach. Godziny otwarcia można znaleźć tutaj.

    • Dzieci nie mają jeszcze nart, czy macie wypożyczalnię?

      My tak – nasi koledzy z Centrum Uśmiechu chętnie wypożyczą sprzęt narciarski Tobie i Twoim pociechom. Oferujemy również serwis nart i snowboardów, które można u nas kupić.

    • Czy SKI BUS kursuje z ośrodka do Jasnej?

      Áno, na výber máte dokonca dva SKI BUSy. Więcej informacji i godziny odjazdów można znaleźć tutaj:

      Więcej informacji o SKI BUS

  • Aqua FUN

    • Od kiedy działa park wodny dla dzieci Aqua FUN?

      Sezon letni z basenami planujemy otworzyć w czerwcu – więcej szczegółów na stronie nadchodzące wydarzenia nadchodzące wydarzeniaAvšak, keďže sú bazény v Aqua FUN Na zewnątrz ich działanie zależy w dużej mierze od pogody. Działalność kończy się około połowy września.

    • Ile stopni ma woda w basenach Aqua FUN?

      Temperatura wody w basenie waha się od 26 do 28 stopni.

    • Jakie baseny znajdują się w Aqua FUN?

      W Aqua FUN znajdziesz:
      – Duży basen dla dzieci i dorosłych 20x9m o głębokości 1,2m
      – Basen dla dzieci 8x4m o głębokości od 15 do 35cm.
      – Basen Aquazorbing
      – Dmuchane zjeżdżalnie z basenem uderzeniowym

  • Inne

    • Jak dojechać z dworca kolejowego w Liptowskim Mikulaszu?

      Obok dworca kolejowego znajduje się dworzec autobusowy, z którego odjeżdżają autobusy w kierunku Jasnej. Najbliższy przystanek znajduje się na skrzyżowaniu Demänová, około 900 m poniżej Demänová Rezort.

    • Jeśli będzie padać, czy możemy łatwo znaleźć alternatywny program wokół ośrodka?

      Demänová Ośrodek szczyci się wyjątkową lokalizacją w samym sercu Liptowa, który jest bogaty w ciekawe miejsca do zobaczenia. Kilka z nich można zwiedzać nawet w deszczu; można wybrać się do Jaskini Stanišovskiej lub na kryte place zabaw dla dzieci, których w okolicy Liptowskiego Mikulasza jest więcej. Przeczytaj nasze wskazówki na blogu. Ponadto kilka sezonowych animacji lub warsztatów dla dzieci odbywa się w pomieszczeniach, Centrum odnowy biologicznej z krytym basenem dla dzieci jest również otwarte bez względu na pogodę.

    • Jakich innych atrakcji możemy doświadczyć poza ośrodkiem?

      Liptów oferuje nieskończone możliwości wspólnego spędzania czasu – niezależnie od tego, czy wolisz wodne przygody, piesze wycieczki, zabawę na łonie natury czy odkrywanie kulturalnych perełek.
      Doświadczenia poza ośrodkiem

    • Gdzie możemy znaleźć więcej informacji na temat aktywności lub wydarzeń w regionie Liptov i jego okolicach?

      Więcej informacji o regionie można znaleźć na stronie visitliptov.sk.

Recenzje gości
4,31525 recenzji

Łukasz Klimek

Super, fajny stok dla początkujących

Maja Gibała

Piękne miejsce blisko stoku. Cudne widoki z okien. Pokoje nowiutkie, całe wyposażenie też. Wszędzie bardzo czysto, ale najlepszą robotę robi strefa SPA z sauną i jacuzzi. Mega relaks po nartach albo długich spacerach, do których zachęca nie jeżdżących na nartach okolica. Czy jesteś narciarzem, czy nie jesteś spędzisz tu fantastyczny czas. Polecam to miejsce z całego 💓

Igor Gajos

No mnie osobiście pozytywnie rozjebał ten ośrodek. Skład mojej drużyny to moja żona i moja 9 latka. Lokalizacja bajkowa.Po pierwsze 5 min autem od miasta Liptowski gdzie np jest lidl. Ogromna przestrzeń samego ośrodka, brak naćkanych obok siebie obiektów, co mnie osobiście doprowadziło do szału nad morzem. Kazdy dom z pokojami ma swoj oddzielny parking, windę i narciarnię. Nasz pokój to salon + wklejone w korytarz przestronne łóżko piętrowe i naprawdę spory taras z widokiem na góry+gigantyczny telewizor. Nie za duży pokoj, na 3 osoby idealny, w 4 byłoby ciasno. Ale to nie jest najważniejsze. Demanova ma własną wypożyczalnie nart, sklep narciarski, a przed wszystkim STOK NARCIARSKI. Przyjeżdżasz z dzieckiem, nie chcesz dramy pod Chopokiem, na który jechałeś 12 km, a dziecko uzna że jednak nie jeździ? Proszę bardzo wychodzisz z pokoju, przechodzisz 40 m i siup. Talerzyk idealny dla dzieci. Jasne placi sie tam 40 zl za dzien, ale jaka to wygoda na rozgrzewkę. Stok jest oświetlony do 19. Ma swoich instruktorów. Jest tylko dla gości resortu. No dla nas epicka sprawa, bo w piątek sprawdziliśmy na nim wypożyczony sprzęt, zobaczyliśmy jak z naszym skillem żeby nie przypałować potem na Chopoku hah. Do tego full opcja dla dzieci - park linowy, zjazdy na oponach, ALPAKI,salon gier. No wypas taki jak nigdzie nie widziałem. Wszystko otoczone polanami i górami. Chcesz sie pozbyć na chwilę "pasożyta" i wypić z ukochaną żoną kawe - pasożyta wypychamy na jedną z opcji dla niego interesujących i życie znów jest piekne.(Oczywiście żartuje, my rodzice kochamy nasze dzieci 24h na dobe ;) Opcji spa nie sprawdziłem, ale jest dostępna. Wszyscy mega mili i obsługują po polsku. Jedyny minus - jedzenie. Może nie minus, ale no tak mocno średnie. I sytuacja kiedy do kolacji za napoje bezalkoholowe trzeba dopłacić przy wykupionym wyżywieniu - to trochę skandal. Polecam s Osrodek ma swoje ulice, więc przy skandalicznym lenistwie 250m na stołówkę od ostatniego domku możesz sobie zjechać furką(sztos). W skrócie - masz finanse? Wal śmiało, bo nas na weekend(piatek-pon) razem z masakrycznie drogimi karnetami na samym Chopoku wyszedł naprawdę sporo, ale pod względem zadowolenia -10/10. Poprawcie tylko jedzenie i bedzie to Mercedes S-klasa.

Rafał Kansy

Super miejsce!!! Przemiła obsługa! Polecam!

Tomasz Laskowski

Pieknmiejsce na rodzinny w urlop. Polecam

M P

Piękny resort, dbałość o każdy szczegół , świetne spa na świeżym powietrzu . Śniadania bardzo smaczne, duży wybór wszystko dobrej jakości . Dużym plusem są 2 restauracje na miejscu nie trzeba nigdzie jeździć szukać , żeby smacznie zjeść . Idealne miejsce na rodzin z dziećmi . Jedyny mały minus dla obsługi - trochę nieogarnięci , ale to może wina bariery językowej . Napewno wrócę i polecam