Rezerwacja

Apartament Comfort Loft

Specyfika mieszkania

Mieszkanie nadaje się dla dużej rodziny, grupy przyjaciół lub jako element integracyjny. Wewnątrz mieszkania wychodzi się przez większy taras, który idealnie nadaje się do siedzenia w ciepłe letnie wieczory. Dominantą mieszkania jest duży salon. W salonie znajduje się drewniany stół obiadowy, miękka sofa, telewizor, telefon oraz łącze WiFi. Z pokoju przechodzi się w dwóch kierunkach – przez w pełni wyposażoną kuchnię, wokół osobnej łazienki z wanną, do jednego z trzech pokoi dwuosobowych.

Druga sypialnia z łazienką znajduje się w pobliżu przedpokoju. A najlepsze jeszcze przed nami. Jeżeli szukacie Państwo nietuzinkowego noclegu, Apartament Comfort Lofte posiada wydzielony, poddasze pokój. Wszystko, co musisz zrobić, to wejść na górę i mieć oddzielny pokój dla swojej prywatności.

Pojemność i wyposażenie

Dwupoziomowy apartament
2 oddzielne pokoje, 1 otwarty pokój na poddaszu i salon
6 stałych łóżek i 2 dodatkowe łóżka
Salon z kuchnią
2 łazienki (1 wanna, 1 prysznic)
Duży taras z widokiem na ośrodek
Telewizja kablowa i telefon
WiFi
Zobacz ceny i dostępność

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

  • Zakwaterowanie

    • Jakie są godziny zameldowania i wymeldowania?

      Zameldowanie – Przyjazd do apartamentów możliwy jest od godziny 15:00, a do domków – od godziny 16:00. Zameldowanie może nastąpić najpóźniej o godzinie 22:00.

      Sprawdź – Wymeldowanie z pokoju bez dodatkowych opłat możliwe jest do godziny 10:00. Później pobierana jest opłata w wysokości 10,00 € za każdą dodatkową godzinę. Późniejsze wymeldowanie możliwe jest wyłącznie po uzgodnieniu z recepcją.

    • Mamy psa, czy może iść z nami?

      Oczywiście. Jesteśmy ośrodkiem przyjaznym zwierzętom, możesz zabrać ze sobą psa do 20 kg, kota lub królika. Jednak pobyt z psem jest ograniczony do niektórych apartamentów, ich listę można znaleźć tutaj.

      Jak można również przeczytać w naszym cennik, 20 euro za zwierzę za noc.

    • Czy oferujecie zakwaterowanie dla maksymalnie 10 osób?

      Tak, mamy kilka opcji zakwaterowania dostępnych dla dużych imprez – na przykład Superior Loft, Deluxe Loft, Family Inn lub Luxury Villa.

      Łatwym sposobem na wybranie idealnego zakwaterowania jest filtrowanie apartamentów lub domków według własnych preferencji:

      Filtrowanie zakwaterowania

    • Przyjeżdżamy samochodem elektrycznym, macie ładowarki?

      Máme. A nie jednu. Jesteśmy działem ekologicznym i nie ukrywamy, że entuzjastycznie wspieramy elektromobilność. Właśnie dlatego istnieją klasyczne stacje ładowania dla wszystkich typów pojazdów elektrycznych. Prawdziwą specjalnością dla właścicieli Tesli jest oryginalna ładowarka Tesla Supercharger – jedna z zaledwie czterech w całym kraju.

    • Czy wydacie mi kartę Liptov Region Card?

      Tak. Liptov Region Card – Goście mogą bezpłatnie otrzymać kartę rabatową dla regionu Liptów.

    • Jesteśmy uprawnieni do bonów wakacyjnych, czy możemy z nich skorzystać?

      Oczywiście nie mamy problemu z wystawieniem faktury lub akceptacją bonów świątecznych. Współpracujemy z Benefit Plus, Boomer, Gusto Karta i Callio Karta, aby akceptować bony świąteczne. Wszystkie potrzebne informacje można znaleźć na stronie bony rekreacyjne.

    • Jak obsługiwane jest parkowanie?

      Goście mogą bezpłatnie korzystać z miejsc parkingowych w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu. Nie ma potrzeby rezerwowania miejsca parkingowego. W przypadku posiadania samochodu elektrycznego, jako ośrodek przyjazny dla środowiska oferujemy również możliwość elektroładowarki.

  • Udogodnienia w apartamentach i domkach

    • Czy apartamenty są wyposażone w Wi-Fi?

      Tak, zarówno apartamenty, jak i domki wyposażone są w bezpłatne WiFi.

    • Czy ręczniki i ręczniki kąpielowe są dostępne w pokojach?

      W dniu przyjazdu Goście otrzymują duży i mały ręcznik. Goście, którzy chcieliby wymienić ręczniki, powinni skontaktować się z recepcją. Opłata za usługę wynosi 2,00 € za sztukę.

    • Jak często wymieniane są ręczniki w apartamentach?

      Demänová Resort myśli o ekologii. Chociaż świadczymy prawie wszystkie usługi jak w hotelach, aby uczestniczyć w ograniczaniu marnotrawstwa wody, obsługa pokoju i wymiana ręczników w apartamentach nie odbywa się codziennie, ale tylko w przypadku pobytów na 5 lub więcej nocy. Jednak w razie potrzeby prosimy o kontakt z recepcją i rozwiązanie tej kwestii w sposób jak najbardziej satysfakcjonujący.

    • Co zawiera aneks kuchenny?

      W każdym aneksie kuchennym znajduje się czajnik, mikrofalówka, płyta indukcyjna, garnki, patelnie, deska do krojenia, tarka, garnki, chochle, chochle, noże. Również komplet talerzy i sztućców, komplet szklanek, kubków. Płyn do mycia naczyń, ściereczka do naczyń, gąbka do naczyń. W zestawie również sól, cukier, czarny pieprz. W każdym apartamencie znajduje się również lodówka.
      Domki DeLuxe oraz apartamenty Superior Loft i Deluxe Loft są również wyposażone w zmywarkę do naczyń.

    • Czy w pokoju znajduje się czajnik?

      Tak, czajnik jest częścią każdego pokoju, apartamentu lub domku.

    • Czy w pokoju znajduje się zestaw do parzenia kawy i herbaty?

      Herbata jest wliczona w cenę, ale kawa nie. Kawę można kupić w restauracji Pinus lub Safran.

    • Czy w pokoju znajdują się kosmetyki hotelowe?

      W łazience każdego apartamentu znajduje się dozownik żelu pod prysznic i szamponu w jednym. Dodatkowo, jeśli przyjedziesz na pobyt z dzieckiem/dziećmi poniżej 10 roku życia, w łazience zostawimy również miłą niespodziankę – mini zestaw kosmetyków dla dzieci.

    • Przyjeżdżamy z dzieckiem, czy możemy wynająć łóżeczko u was?

      Nie ma problemu, będziemy szczęśliwi minimalna dopłata Wypożyczymy różne akcesoria dziecięce – nie tylko łóżeczko, ale także np. nocnik, nakładkę na toaletę, wanienkę czy krzesełko do karmienia. Akcesoria można zamówić i opłacić bezpośrednio w drugim kroku procesu rezerwacji lub zapytać o opcje bezpośrednio w recepcji.

    • Czy w pokojach znajdują się minibary?

      Minibary znajdują się tylko w wellness chalets DeLuxe i Villa Luxury. W apartamentach nie ma minibarów.

    • Czy w cenę zakwaterowania w domku wliczone jest drewno na opał?

      Po przyjeździe do domku przygotujemy drewno i zrębki na rozpałkę. Jeśli chcesz więcej drewna, po prostu skontaktuj się z recepcją, a więcej drewna zostanie dostarczone do Ciebie. Opłata za tę usługę wynosi 5,00 €.

  • Restauracje i catering

    • Czy w ośrodku dostępne są posiłki?

      Oczywiście częścią ośrodka jest Restauracja PINUS, która rozpuści podniebienia zarówno dorosłych, jak i dzieci. Druga opcja jest nieco bardziej egzotyczna – nad Pinusem znajduje się indyjska restauracja SAFRAN. Można tu zjeść śniadanie, lunch i kolację.

      Jeśli przyjedziesz zimą, podczas jazdy na nartach, możesz wygodnie wpaść na ulubione bombardino, herbatę lub szybką przekąskę w naszej restauracji. bar przekąskowy bezpośrednio na zboczu.

    • O której godzinie serwowane jest śniadanie i kolacja?

      Śniadanie serwowane jest w godzinach 7:00-10:00. Kolację można zjeść w godzinach 17:00-20:00.

    • W której restauracji zjemy, jeśli mamy śniadanie/półpensjonat/pełne wyżywienie?

      W zależności od dostępności, catering odbywa się w restauracja PINUS lub w Indiach restauracja SAFRAN, lub w obu miejscach jednocześnie.

    • Czy restauracje znajdują się w tym samym budynku co zakwaterowanie?

      Nie, obie restauracje znajdują się w oddzielnych budynkach. Śniadanie lub kolację można zjeść kilka minut spacerem od apartamentowców. Aby uzyskać lepszą orientację, można zobaczyć mapa ośrodka.

    • Jak podawane są śniadania i kolacje?

      Serwowane są obfite śniadania i kolacje w formie bufetu, w których każdy znajdzie coś dla siebie. Dania pikantne i słodkie, owoce i warzywa, gorące i zimne przysmaki. Do tego świeży chleb na zakwasie lub bagietki prosto z naszej krywackiej piekarni i wysokiej jakości kawa.

      W przypadku mniejszego obłożenia, jedzenie może być również serwowane jako menu serwowane.

    • Do kiedy restauracja jest otwarta?

      Aktualne godziny otwarcia można znaleźć tutaj:

      Restauracja PINUS

      Restauracja SAFRAN

    • Czy restauracja posiada również krzesełka dla dzieci lub plac zabaw dla dzieci?

      Bezpośrednio w ośrodku znajduje się sklep KRIVÁŇ z domowymi wypiekami i innymi produktami spożywczymi, gdzie goście mają 10% zniżki. A jeśli znudzi Ci się gotowanie, możesz również zjeść w naszej restauracji PINUS lub SAFRAN indian restaurant.

    • Gdzie możemy usiąść wieczorem na drinka?

      Na wieczornego drinka warto wybrać się do nowo otwartego PANORAMA cocktail & lounge bar – wyjątkowy bar koktajlowy z majestatycznym widokiem. Główny barman Janko Grega i jego zespół z przyjemnością pomogą w wyborze idealnego drinka.

    • Czy na stoku narciarskim jest bufet?

      Tak, w SKI Centre, tuż obok stoków, będziesz obsługiwany przez kolegów w Bar z przekąskami/a>. Oferujemy szybkie przekąski bezpośrednio na stoku – ciepłe i zimne napoje, smaczne dania takie jak langos, panini czy popularne naleśniki.

Inne rodzaje mieszkań w Limba

  • Apartament Relax

    Apartament Relax

    Apartament dla 2+2 osób
  • Apartament Relax Loft

    Apartament Relax Loft

    Apartament dla 4+2 osób
  • Apartament Comfort

    Apartament Comfort

    Apartament dla 6 + 2 osób
  • Apartament Comfort Loft

    Apartament Comfort Loft

    Apartament dla 6+2 osób
  • Apartament Superior Loft

    Apartament Superior Loft

    Apartament dla 8+2 osób
  • Apartament Deluxe Loft

    Apartament Deluxe Loft

    Apartament dla 8 + 2 osób