/home/demanovarezort/live/wp-content/themes/demanova/header.php:176:boolean true
Rezerwacja

Apartament Smart

Specyfika mieszkania

Apartament SMART urzeka połączeniem drewna i kolorowych elementów. Tuż obok drzwi, po lewej stronie, znajduje się komora do przechowywania płaszczy i toreb. Drugie drzwi prowadzą do łazienki z toaletą i prysznicem. W apartamencie Smart znajduje się aneks kuchenny, idealny do przygotowania lekkich śniadań lub drobnych przekąsek, a na koniec przestronny pokój z miękkim, podwójnym łóżkiem, stolikiem kawowym, krzesłami i telewizją kablową.

Dominantą całego apartamentu jest mniejszy taras, z którego roztacza się piękny widok na okoliczne Tatry Niskie i piękną przyrodę Doliny Demianowskiej. Wystarczy  usiąść na krześle z lampką wina i cieszyć się widokiem w towarzystwie  przyjemnej ciszy.

Apartament Smart nadaje się również dla czteroosobowych rodzin, gdzie masz dwa takie apartamenty typ połączony wspólnym tarasem.

Pojemność i wyposażenie

Mieszkanie parterowe
1 oddzielny pokój
2 łóżka bez dostawki
Kącik kuchenny
1 łazienka (1 WC, 1 prysznic)
Taras z widokiem
Telewizja kablowa i telefon
WiFi
.Możliwość połączenia z sąsiednim apartamentem - wspólnym balkonem
Zobacz ceny i dostępność

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

  • Zakwaterowanie

    • Wpłaciliśmy 50% depozytu, do kiedy muszę wpłacić drugą połowę?

      Drugą połowę można wpłacić w recepcji w dniu przyjazdu.

    • Jakie są godziny zameldowania i wymeldowania?

      Zameldowanie – Przyjazd do apartamentów możliwy jest od godziny 15:00, a do domków – od godziny 16:00. Zameldowanie może nastąpić najpóźniej o godzinie 22:00.

      Sprawdź – Wymeldowanie z pokoju bez dodatkowych opłat możliwe jest do godziny 10:00. Później pobierana jest opłata w wysokości 10,00 € za każdą dodatkową godzinę. Późniejsze wymeldowanie możliwe jest wyłącznie po uzgodnieniu z recepcją.

    • Jaki jest link do odprawy online?

      Link można znaleźć
      tutaj.

    • Czy możemy skorzystać z bezpłatnego wstępu do Fun Center i Aqua Fun przed i po zameldowaniu?

      Możliwe jest odwiedzenie AquaFun i Funcentre przed zameldowaniem. Po wymeldowaniu można odwiedzić Funcentre.

    • Kiedy otrzymamy punkty Funcard?

      Punkty powinny zostać naliczone w ciągu 24 godzin od zakończenia pobytu.

    • Mamy psa, czy może iść z nami?

      Oczywiście. Jesteśmy ośrodkiem przyjaznym zwierzętom, możesz zabrać ze sobą psa do 20 kg, kota lub królika. Jednak pobyt z psem jest ograniczony do niektórych apartamentów, ich listę można znaleźć tutaj.

      Jak można również przeczytać w naszym cennik, 20 euro za zwierzę za noc.

    • Czy oferujecie zakwaterowanie dla maksymalnie 10 osób?

      Tak, mamy kilka opcji zakwaterowania dostępnych dla dużych imprez – na przykład Superior Loft, Deluxe Loft, Family Inn lub Luxury Villa.

      Łatwym sposobem na wybranie idealnego zakwaterowania jest filtrowanie apartamentów lub domków według własnych preferencji:

      Filtrowanie zakwaterowania

    • Przyjeżdżamy samochodem elektrycznym, macie ładowarki?

      Máme. A nie jednu. Jesteśmy działem ekologicznym i nie ukrywamy, że entuzjastycznie wspieramy elektromobilność. Właśnie dlatego istnieją klasyczne stacje ładowania dla wszystkich typów pojazdów elektrycznych. Prawdziwą specjalnością dla właścicieli Tesli jest oryginalna ładowarka Tesla Supercharger – jedna z zaledwie czterech w całym kraju.

    • Czy wydacie mi kartę Liptov Region Card?

      Tak. Liptov Region Card – Goście mogą bezpłatnie otrzymać kartę rabatową dla regionu Liptów.

    • Jesteśmy uprawnieni do bonów wakacyjnych, czy możemy z nich skorzystać?

      Oczywiście nie mamy problemu z wystawieniem faktury lub akceptacją bonów świątecznych. Współpracujemy z Benefit Plus, Boomer, Gusto Karta i Callio Karta, aby akceptować bony świąteczne. Wszystkie potrzebne informacje można znaleźć na stronie bony rekreacyjne.

    • Jak obsługiwane jest parkowanie?

      Goście mogą bezpłatnie korzystać z miejsc parkingowych w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu. Nie ma potrzeby rezerwowania miejsca parkingowego. W przypadku posiadania samochodu elektrycznego, jako ośrodek przyjazny dla środowiska oferujemy również możliwość elektroładowarki.

  • Udogodnienia w apartamentach i domkach

    • Czy apartamenty są wyposażone w Wi-Fi?

      Tak, zarówno apartamenty, jak i domki wyposażone są w bezpłatne WiFi.

    • Czy ręczniki i ręczniki kąpielowe są dostępne w pokojach?

      W dniu przyjazdu Goście otrzymują duży i mały ręcznik. Goście, którzy chcieliby wymienić ręczniki, powinni skontaktować się z recepcją. Opłata za usługę wynosi 2,00 € za sztukę.

    • Czy w apartamentach jest klimatyzacja?

      Klimatyzacja nie jest standardowym wyposażeniem naszych apartamentów. Regulujemy temperaturę w apartamentach nie tylko poprzez odzyskiwanie ciepła, ale także poprzez ekrany, które aktywnie zapobiegają nagrzewaniu się apartamentów. Pracujemy również nad oferowaniem klimatyzowanych apartamentów dla wygody naszych gości, ale obecnie nie możemy zagwarantować zakwaterowania w tych apartamentach.

    • Czy w budynkach jest winda?

      W apartamentowcach Pinea znajduje się winda

    • Jak często wymieniane są ręczniki w apartamentach?

      Demänová Resort myśli o ekologii. Chociaż świadczymy prawie wszystkie usługi jak w hotelach, aby uczestniczyć w ograniczaniu marnotrawstwa wody, obsługa pokoju i wymiana ręczników w apartamentach nie odbywa się codziennie, ale tylko w przypadku pobytów na 5 lub więcej nocy. Jednak w razie potrzeby prosimy o kontakt z recepcją i rozwiązanie tej kwestii w sposób jak najbardziej satysfakcjonujący.

    • Co zawiera aneks kuchenny?

      W każdym aneksie kuchennym znajduje się czajnik, mikrofalówka, płyta indukcyjna, garnki, patelnie, deska do krojenia, tarka, garnki, chochle, chochle, noże. Również komplet talerzy i sztućców, komplet szklanek, kubków. Płyn do mycia naczyń, ściereczka do naczyń, gąbka do naczyń. W zestawie również sól, cukier, czarny pieprz. W każdym apartamencie znajduje się również lodówka.
      Domki DeLuxe oraz apartamenty Superior Loft i Deluxe Loft są również wyposażone w zmywarkę do naczyń.

    • Czy w pokoju znajduje się czajnik?

      Tak, czajnik jest częścią każdego pokoju, apartamentu lub domku.

    • Czy w pokoju znajduje się zestaw do parzenia kawy i herbaty?

      Herbata jest wliczona w cenę, ale kawa nie. Kawę można kupić w restauracji Pinus lub Safran.

    • Czy w pokoju znajdują się kosmetyki hotelowe?

      W łazience każdego apartamentu znajduje się dozownik żelu pod prysznic i szamponu w jednym. Dodatkowo, jeśli przyjedziesz na pobyt z dzieckiem/dziećmi poniżej 10 roku życia, w łazience zostawimy również miłą niespodziankę – mini zestaw kosmetyków dla dzieci.

    • Przyjeżdżamy z dzieckiem, czy możemy wynająć łóżeczko u was?

      Nie ma problemu, będziemy szczęśliwi minimalna dopłata Wypożyczymy różne akcesoria dziecięce – nie tylko łóżeczko, ale także np. nocnik, nakładkę na toaletę, wanienkę czy krzesełko do karmienia. Akcesoria można zamówić i opłacić bezpośrednio w drugim kroku procesu rezerwacji lub zapytać o opcje bezpośrednio w recepcji.

    • Czy w pokojach znajdują się minibary?

      Minibary znajdują się tylko w wellness chalets DeLuxe i Villa Luxury. W apartamentach nie ma minibarów.

    • Czy w cenę zakwaterowania w domku wliczone jest drewno na opał?

      Po przyjeździe do domku przygotujemy drewno i zrębki na rozpałkę. Jeśli chcesz więcej drewna, po prostu skontaktuj się z recepcją, a więcej drewna zostanie dostarczone do Ciebie. Opłata za tę usługę wynosi 5,00 €.

  • Restauracje i catering

    • Czy w ośrodku dostępne są posiłki?

      Oczywiście częścią ośrodka jest Restauracja PINUS, która rozpuści podniebienia zarówno dorosłych, jak i dzieci. Druga opcja jest nieco bardziej egzotyczna – nad Pinusem znajduje się indyjska restauracja SAFRAN. Można tu zjeść śniadanie, lunch i kolację.

      Jeśli przyjedziesz zimą, podczas jazdy na nartach, możesz wygodnie wpaść na ulubione bombardino, herbatę lub szybką przekąskę w naszej restauracji. bar przekąskowy bezpośrednio na zboczu.

    • O której godzinie serwowane jest śniadanie i kolacja?

      Śniadanie serwowane jest w godzinach 7:00-10:00. Kolację można zjeść w godzinach 17:00-20:00.

    • W której restauracji zjemy, jeśli mamy śniadanie/półpensjonat/pełne wyżywienie?

      W zależności od dostępności, catering odbywa się w restauracja PINUS lub w Indiach restauracja SAFRAN, lub w obu miejscach jednocześnie.

    • Czy restauracje znajdują się w tym samym budynku co zakwaterowanie?

      Nie, obie restauracje znajdują się w oddzielnych budynkach. Śniadanie lub kolację można zjeść kilka minut spacerem od apartamentowców. Aby uzyskać lepszą orientację, można zobaczyć mapa ośrodka.

    • Czy dieta bezglutenowa jest możliwa?

      Tak

    • Jak podawane są śniadania i kolacje?

      Serwowane są obfite śniadania i kolacje w formie bufetu, w których każdy znajdzie coś dla siebie. Dania pikantne i słodkie, owoce i warzywa, gorące i zimne przysmaki. Do tego świeży chleb na zakwasie lub bagietki prosto z naszej krywackiej piekarni i wysokiej jakości kawa.

      W przypadku mniejszego obłożenia, jedzenie może być również serwowane jako menu serwowane.

    • Do kiedy restauracja jest otwarta?

      Aktualne godziny otwarcia można znaleźć tutaj:

      Restauracja PINUS

      Restauracja SAFRAN

    • Czy restauracja posiada również krzesełka dla dzieci lub plac zabaw dla dzieci?

      Bezpośrednio w ośrodku znajduje się sklep KRIVÁŇ z domowymi wypiekami i innymi produktami spożywczymi, gdzie goście mają 10% zniżki. A jeśli znudzi Ci się gotowanie, możesz również zjeść w naszej restauracji PINUS lub SAFRAN indian restaurant.

    • Gdzie możemy usiąść wieczorem na drinka?

      Na wieczornego drinka warto wybrać się do nowo otwartego PANORAMA cocktail & lounge bar – wyjątkowego baru koktajlowego z majestatycznym widokiem, gdzie nasz zespół z przyjemnością pomoże wybrać idealnego drinka.

    • Czy na stoku narciarskim jest bufet?

      Tak, w SKI Centre, tuż obok stoków, będziesz obsługiwany przez kolegów w Bar z przekąskami/a>. Oferujemy szybkie przekąski bezpośrednio na stoku – ciepłe i zimne napoje, smaczne dania takie jak langos, panini czy popularne naleśniki.

Rodzaje mieszkań w Pinea

  • Apartament Smart

    Apartament Smart

    Apartament dla 2 osób
  • Apartament Smart Family

    Apartament Smart Family

    Apartament dla 2 + 2 osób
  • Apartament Plus

    Apartament Plus

    Apartament dla 3 osób
  • Apartament Standard

    Apartament Standard

    Apartament dla 2 + 2 osób
  • Apartament View

    Apartament View

    Apartament dla 2 + 2 osób
  • Apartament Simply Lux

    Apartament Simply Lux

    Apartament dla 4+2 osób
  • Apartament Jacuzzi Lux

    Apartament Jacuzzi Lux

    Apartament dla 4+2 osób
  • Apartament Lux

    Apartament Lux

    Apartament dla 4 + 2 osób
  • Apartament Family View

    Apartament Family View

    Apartament dla 2+2+2 osób
  • Apartament Standard Loft

    Apartament Standard Loft

    Apartament dla 2+2+4 osób
  • Apartament Family Lux

    Apartament Family Lux

    Apartament dla 4+2+2 osób
  • Apartament Family Inn

    Apartament Family Inn

    Apartament dla 4+5+2 osób