Rezerwacja

FAQ – Często zadawane pytania

/home/demanovarezort/live/wp-content/themes/demanova/template_faq.php:14:
array (size=3)
  'groups' => 
    array (size=8)
      0 => 
        array (size=4)
          'acf_fc_layout' => string 'item' (length=4)
          'category_name' => string 'Zakwaterowanie' (length=14)
          'category_id' => string '01' (length=2)
          'category' => 
            array (size=11)
              ...
      1 => 
        array (size=4)
          'acf_fc_layout' => string 'item' (length=4)
          'category_name' => string 'Udogodnienia w apartamentach i domkach' (length=38)
          'category_id' => string '02' (length=2)
          'category' => 
            array (size=12)
              ...
      2 => 
        array (size=4)
          'acf_fc_layout' => string 'item' (length=4)
          'category_name' => string 'Restauracje i catering' (length=22)
          'category_id' => string '03' (length=2)
          'category' => 
            array (size=10)
              ...
      3 => 
        array (size=4)
          'acf_fc_layout' => string 'item' (length=4)
          'category_name' => string 'Wellness & massage' (length=18)
          'category_id' => string '04' (length=2)
          'category' => 
            array (size=9)
              ...
      4 => 
        array (size=4)
          'acf_fc_layout' => string 'item' (length=4)
          'category_name' => string 'SKI Centre' (length=10)
          'category_id' => string '05' (length=2)
          'category' => 
            array (size=5)
              ...
      5 => 
        array (size=4)
          'acf_fc_layout' => string 'item' (length=4)
          'category_name' => string 'Aqua FUN' (length=8)
          'category_id' => string '06' (length=2)
          'category' => 
            array (size=3)
              ...
      6 => 
        array (size=4)
          'acf_fc_layout' => string 'item' (length=4)
          'category_name' => string 'FUN Center i inne aktywności' (length=29)
          'category_id' => string '07' (length=2)
          'category' => 
            array (size=4)
              ...
      7 => 
        array (size=4)
          'acf_fc_layout' => string 'item' (length=4)
          'category_name' => string 'Inne' (length=4)
          'category_id' => string '08' (length=2)
          'category' => 
            array (size=3)
              ...
  'email_form_title' => string '' (length=0)
  'email_form' => string '' (length=0)
  • Zakwaterowanie

    • Wpłaciliśmy 50% depozytu, do kiedy muszę wpłacić drugą połowę?

      Drugą połowę można wpłacić w recepcji w dniu przyjazdu.

    • Jakie są godziny zameldowania i wymeldowania?

      Zameldowanie – Przyjazd do apartamentów możliwy jest od godziny 15:00, a do domków – od godziny 16:00. Zameldowanie może nastąpić najpóźniej o godzinie 22:00.

      Sprawdź – Wymeldowanie z pokoju bez dodatkowych opłat możliwe jest do godziny 10:00. Później pobierana jest opłata w wysokości 10,00 € za każdą dodatkową godzinę. Późniejsze wymeldowanie możliwe jest wyłącznie po uzgodnieniu z recepcją.

    • Jaki jest link do odprawy online?

      Link można znaleźć
      tutaj.

    • Czy możemy skorzystać z bezpłatnego wstępu do Fun Center i Aqua Fun przed i po zameldowaniu?

      Możliwe jest odwiedzenie AquaFun i Funcentre przed zameldowaniem. Po wymeldowaniu można odwiedzić Funcentre.

    • Kiedy otrzymamy punkty Funcard?

      Punkty powinny zostać naliczone w ciągu 24 godzin od zakończenia pobytu.

    • Mamy psa, czy może iść z nami?

      Oczywiście. Jesteśmy ośrodkiem przyjaznym zwierzętom, możesz zabrać ze sobą psa do 20 kg, kota lub królika. Jednak pobyt z psem jest ograniczony do niektórych apartamentów, ich listę można znaleźć tutaj.

      Jak można również przeczytać w naszym cennik, 20 euro za zwierzę za noc. Zwierzęta o wadze przekraczającej 20 kg muszą zostać wcześniej zatwierdzone przez personel obiektu za pośrednictwem wiadomości e-mail. W przypadku zatwierdzenia zwierzęcia pobierana jest opłata w wysokości 40 € za noc.

    • Czy oferujecie zakwaterowanie dla maksymalnie 10 osób?

      Tak, mamy kilka opcji zakwaterowania dostępnych dla dużych imprez – na przykład Superior Loft, Deluxe Loft, Family Inn lub Luxury Villa.

      Łatwym sposobem na wybranie idealnego zakwaterowania jest filtrowanie apartamentów lub domków według własnych preferencji:

      Filtrowanie zakwaterowania

    • Przyjeżdżamy samochodem elektrycznym, macie ładowarki?

      Máme. A nie jednu. Jesteśmy działem ekologicznym i nie ukrywamy, że entuzjastycznie wspieramy elektromobilność. Właśnie dlatego istnieją klasyczne stacje ładowania dla wszystkich typów pojazdów elektrycznych. Prawdziwą specjalnością dla właścicieli Tesli jest oryginalna ładowarka Tesla Supercharger – jedna z zaledwie czterech w całym kraju.

    • Czy wydacie mi kartę Liptov Region Card?

      Tak. Liptov Region Card – Goście mogą bezpłatnie otrzymać kartę rabatową dla regionu Liptów.

    • Jesteśmy uprawnieni do bonów wakacyjnych, czy możemy z nich skorzystać?

      Oczywiście nie mamy problemu z wystawieniem faktury lub akceptacją bonów świątecznych. Współpracujemy z Benefit Plus, Boomer, Gusto Karta i Callio Karta, aby akceptować bony świąteczne. Wszystkie potrzebne informacje można znaleźć na stronie bony rekreacyjne.

    • Jak obsługiwane jest parkowanie?

      Goście mogą bezpłatnie korzystać z miejsc parkingowych w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu. Nie ma potrzeby rezerwowania miejsca parkingowego. W przypadku posiadania samochodu elektrycznego, jako ośrodek przyjazny dla środowiska oferujemy również możliwość elektroładowarki.

  • Udogodnienia w apartamentach i domkach

    • Czy apartamenty są wyposażone w Wi-Fi?

      Tak, zarówno apartamenty, jak i domki wyposażone są w bezpłatne WiFi.

    • Czy ręczniki i ręczniki kąpielowe są dostępne w pokojach?

      W dniu przyjazdu Goście otrzymują duży i mały ręcznik. Goście, którzy chcieliby wymienić ręczniki, powinni skontaktować się z recepcją. Opłata za usługę wynosi 2,00 € za sztukę.

    • Czy w apartamentach jest klimatyzacja?

      Klimatyzacja nie jest standardowym wyposażeniem naszych apartamentów. Regulujemy temperaturę w apartamentach nie tylko poprzez odzyskiwanie ciepła, ale także poprzez ekrany, które aktywnie zapobiegają nagrzewaniu się apartamentów. Pracujemy również nad oferowaniem klimatyzowanych apartamentów dla wygody naszych gości, ale obecnie nie możemy zagwarantować zakwaterowania w tych apartamentach.

    • Czy w budynkach jest winda?

      W apartamentowcach Pinea znajduje się winda

    • Jak często wymieniane są ręczniki w apartamentach?

      Demänová Resort myśli o ekologii. Chociaż świadczymy prawie wszystkie usługi jak w hotelach, aby uczestniczyć w ograniczaniu marnotrawstwa wody, obsługa pokoju i wymiana ręczników w apartamentach nie odbywa się codziennie, ale tylko w przypadku pobytów na 5 lub więcej nocy. Jednak w razie potrzeby prosimy o kontakt z recepcją i rozwiązanie tej kwestii w sposób jak najbardziej satysfakcjonujący.

    • Co zawiera aneks kuchenny?

      W każdym aneksie kuchennym znajduje się czajnik, mikrofalówka, płyta indukcyjna, garnki, patelnie, deska do krojenia, tarka, garnki, chochle, chochle, noże. Również komplet talerzy i sztućców, komplet szklanek, kubków. Płyn do mycia naczyń, ściereczka do naczyń, gąbka do naczyń. W zestawie również sól, cukier, czarny pieprz. W każdym apartamencie znajduje się również lodówka.
      Domki DeLuxe oraz apartamenty Superior Loft i Deluxe Loft są również wyposażone w zmywarkę do naczyń.

    • Czy w pokoju znajduje się czajnik?

      Tak, czajnik jest częścią każdego pokoju, apartamentu lub domku.

    • Czy w pokoju znajduje się zestaw do parzenia kawy i herbaty?

      Herbata jest wliczona w cenę, ale kawa nie. Kawę można kupić w restauracji Pinus lub Safran.

    • Czy w pokoju znajdują się kosmetyki hotelowe?

      W łazience każdego apartamentu znajduje się dozownik żelu pod prysznic i szamponu w jednym. Dodatkowo, jeśli przyjedziesz na pobyt z dzieckiem/dziećmi poniżej 10 roku życia, w łazience zostawimy również miłą niespodziankę – mini zestaw kosmetyków dla dzieci.

    • Przyjeżdżamy z dzieckiem, czy możemy wynająć łóżeczko u was?

      Nie ma problemu, będziemy szczęśliwi minimalna dopłata Wypożyczymy różne akcesoria dziecięce – nie tylko łóżeczko, ale także np. nocnik, nakładkę na toaletę, wanienkę czy krzesełko do karmienia. Akcesoria można zamówić i opłacić bezpośrednio w drugim kroku procesu rezerwacji lub zapytać o opcje bezpośrednio w recepcji.

    • Czy w pokojach znajdują się minibary?

      Minibary znajdują się tylko w wellness chalets DeLuxe i Villa Luxury. W apartamentach nie ma minibarów.

    • Czy w cenę zakwaterowania w domku wliczone jest drewno na opał?

      Po przyjeździe do domku przygotujemy drewno i zrębki na rozpałkę. Jeśli chcesz więcej drewna, po prostu skontaktuj się z recepcją, a więcej drewna zostanie dostarczone do Ciebie. Opłata za tę usługę wynosi 5,00 €.

  • Restauracje i catering

    • Czy w ośrodku dostępne są posiłki?

      Oczywiście częścią ośrodka jest Restauracja PINUS, która rozpuści podniebienia zarówno dorosłych, jak i dzieci. Druga opcja jest nieco bardziej egzotyczna – nad Pinusem znajduje się indyjska restauracja SAFRAN. Można tu zjeść śniadanie, lunch i kolację.

      Jeśli przyjedziesz zimą, podczas jazdy na nartach, możesz wygodnie wpaść na ulubione bombardino, herbatę lub szybką przekąskę w naszej restauracji. bar przekąskowy bezpośrednio na zboczu.

    • O której godzinie serwowane jest śniadanie i kolacja?

      Śniadanie serwowane jest w godzinach 7:00-10:00. Kolację można zjeść w godzinach 17:00-20:00.

    • W której restauracji zjemy, jeśli mamy śniadanie/półpensjonat/pełne wyżywienie?

      W zależności od dostępności, catering odbywa się w restauracja PINUS lub w Indiach restauracja SAFRAN, lub w obu miejscach jednocześnie.

    • Czy restauracje znajdują się w tym samym budynku co zakwaterowanie?

      Nie, obie restauracje znajdują się w oddzielnych budynkach. Śniadanie lub kolację można zjeść kilka minut spacerem od apartamentowców. Aby uzyskać lepszą orientację, można zobaczyć mapa ośrodka.

    • Czy dieta bezglutenowa jest możliwa?

      Tak

    • Jak podawane są śniadania i kolacje?

      Serwowane są obfite śniadania i kolacje w formie bufetu, w których każdy znajdzie coś dla siebie. Dania pikantne i słodkie, owoce i warzywa, gorące i zimne przysmaki. Do tego świeży chleb na zakwasie lub bagietki prosto z naszej krywackiej piekarni i wysokiej jakości kawa.

      W przypadku mniejszego obłożenia, jedzenie może być również serwowane jako menu serwowane.

    • Do kiedy restauracja jest otwarta?

      Aktualne godziny otwarcia można znaleźć tutaj:

      Restauracja PINUS

      Restauracja SAFRAN

    • Czy restauracja posiada również krzesełka dla dzieci lub plac zabaw dla dzieci?

      Bezpośrednio w ośrodku znajduje się sklep KRIVÁŇ z domowymi wypiekami i innymi produktami spożywczymi, gdzie goście mają 10% zniżki. A jeśli znudzi Ci się gotowanie, możesz również zjeść w naszej restauracji PINUS lub SAFRAN indian restaurant.

    • Gdzie możemy usiąść wieczorem na drinka?

      Na wieczornego drinka warto wybrać się do nowo otwartego PANORAMA cocktail & lounge bar – wyjątkowego baru koktajlowego z majestatycznym widokiem, gdzie nasz zespół z przyjemnością pomoże wybrać idealnego drinka.

    • Czy na stoku narciarskim jest bufet?

      Tak, w SKI Centre, tuż obok stoków, będziesz obsługiwany przez kolegów w Bar z przekąskami/a>. Oferujemy szybkie przekąski bezpośrednio na stoku – ciepłe i zimne napoje, smaczne dania takie jak langos, panini czy popularne naleśniki.

  • Wellness & massage

  • SKI Centre

    • Jak daleko od apartamentu znajduje się stok narciarski?

      Stok ośrodka znajduje się w samym centrum naszego kampusu. Większość zakwaterowania składa się z tak zwanych apartamentów ski in & ski out, które pozwalają na bezpośrednie wyjście na stok w butach narciarskich. Aby uzyskać lepszą orientację, zalecamy zapoznanie się z mapa ośrodka.

    • Jak długie jest zbocze?

      Stok ma około 550 metrów długości.

    • Czy stok narciarski jest oświetlony?

      Tak, stok jest oświetlony i regularnie odbywa się nocna jazda na nartach. Godziny otwarcia można znaleźć tutaj.

    • Dzieci nie mają jeszcze nart, czy macie wypożyczalnię?

      My tak – nasi koledzy z Centrum Uśmiechu chętnie wypożyczą sprzęt narciarski Tobie i Twoim pociechom. Oferujemy również serwis nart i snowboardów, które można u nas kupić.

    • Czy SKI BUS kursuje z ośrodka do Jasnej?

      Áno, na výber máte dokonca dva SKI BUSy. Więcej informacji i godziny odjazdów można znaleźć tutaj:

      Więcej informacji o SKI BUS

  • Aqua FUN

    • Od kiedy działa park wodny dla dzieci Aqua FUN?

      Sezon letni z basenami planujemy otworzyć w czerwcu – więcej szczegółów na stronie nadchodzące wydarzenia nadchodzące wydarzeniaAvšak, keďže sú bazény v Aqua FUN Na zewnątrz ich działanie zależy w dużej mierze od pogody. Działalność kończy się około połowy września.

    • Ile stopni ma woda w basenach Aqua FUN?

      Temperatura wody w basenie waha się od 26 do 28 stopni.

    • Jakie baseny znajdują się w Aqua FUN?

      W Aqua FUN znajdziesz:
      – Duży basen dla dzieci i dorosłych 20x9m o głębokości 1,2m
      – Basen dla dzieci 8x4m o głębokości od 15 do 35cm.
      – Basen Aquazorbing
      – Dmuchane zjeżdżalnie z basenem uderzeniowym

  • FUN Center i inne aktywności

    • Wszystkie atrakcje w ośrodku są bezpłatne?

      Większość tak, wszystkie nie. Wszystkie aktywności wliczone w cenę pobytu nazywane są BEZPŁATNY pakiet wrażeń a ich listę można znaleźć tutaj.

    • Czy goście niezakwaterowani mogą odwiedzać ośrodek?

      Tak. Osoby zainteresowane zakupem biletów ze zniżką do Funcantry mogą zakupić bilety ze zniżką na stronie listę można znaleźć FUN Center.

    • Jaka jest cena karnetu narciarskiego i wstępu do centrum FUN dla dzieci?

      Bezpłatnie dla gości. W przypadku karnetu narciarskiego można jeździć na nartach bezpłatnie przez trzy godziny każdego dnia w godzinach otwarcia ośrodka.Ośrodki SKI. Jeśli chodzi o wejście dla dzieci Ośrodki FUN, uMieszkania mają bezpłatny wstęp na nieograniczony czas.

    • Wybieramy się na wycieczkę rowerową, czy możemy wypożyczyć rowery?

      Tak. Bezpośrednio w naszym ośrodku znajduje się wypożyczalnia rowerów elektrycznych, gdzie można wypożyczyć zwykłe i elektryczne rowery dla dorosłych i dzieci. Dla najmłodszych przygotowaliśmy foteliki i wózki inwalidzkie, aby mogli wybrać się na wycieczkę razem z Tobą.

  • Inne

    • Jak dojechać z dworca kolejowego w Liptowskim Mikulaszu?

      Obok dworca kolejowego znajduje się dworzec autobusowy, z którego odjeżdżają autobusy w kierunku Jasnej. Najbliższy przystanek znajduje się na skrzyżowaniu Demänová, około 900 m poniżej Demänová Rezort.

    • Jeśli będzie padać, czy możemy łatwo znaleźć alternatywny program wokół ośrodka?

      Demänová Ośrodek szczyci się wyjątkową lokalizacją w samym sercu Liptowa, który jest bogaty w ciekawe miejsca do zobaczenia. Kilka z nich można zwiedzać nawet w deszczu; można wybrać się do Jaskini Stanišovskiej lub na kryte place zabaw dla dzieci, których w okolicy Liptowskiego Mikulasza jest więcej. Przeczytaj nasze wskazówki na blogu. Ponadto kilka sezonowych animacji lub warsztatów dla dzieci odbywa się w pomieszczeniach, Centrum odnowy biologicznej z krytym basenem dla dzieci jest również otwarte bez względu na pogodę.

    • Gdzie możemy znaleźć więcej informacji na temat aktywności lub wydarzeń w regionie Liptov i jego okolicach?

      Więcej informacji o regionie można znaleźć na stronie visitliptov.sk.

Recenzje gości
4,31525 recenzji

Łukasz Klimek

Super, fajny stok dla początkujących

Maja Gibała

Piękne miejsce blisko stoku. Cudne widoki z okien. Pokoje nowiutkie, całe wyposażenie też. Wszędzie bardzo czysto, ale najlepszą robotę robi strefa SPA z sauną i jacuzzi. Mega relaks po nartach albo długich spacerach, do których zachęca nie jeżdżących na nartach okolica. Czy jesteś narciarzem, czy nie jesteś spędzisz tu fantastyczny czas. Polecam to miejsce z całego 💓

Igor Gajos

No mnie osobiście pozytywnie rozjebał ten ośrodek. Skład mojej drużyny to moja żona i moja 9 latka. Lokalizacja bajkowa.Po pierwsze 5 min autem od miasta Liptowski gdzie np jest lidl. Ogromna przestrzeń samego ośrodka, brak naćkanych obok siebie obiektów, co mnie osobiście doprowadziło do szału nad morzem. Kazdy dom z pokojami ma swoj oddzielny parking, windę i narciarnię. Nasz pokój to salon + wklejone w korytarz przestronne łóżko piętrowe i naprawdę spory taras z widokiem na góry+gigantyczny telewizor. Nie za duży pokoj, na 3 osoby idealny, w 4 byłoby ciasno. Ale to nie jest najważniejsze. Demanova ma własną wypożyczalnie nart, sklep narciarski, a przed wszystkim STOK NARCIARSKI. Przyjeżdżasz z dzieckiem, nie chcesz dramy pod Chopokiem, na który jechałeś 12 km, a dziecko uzna że jednak nie jeździ? Proszę bardzo wychodzisz z pokoju, przechodzisz 40 m i siup. Talerzyk idealny dla dzieci. Jasne placi sie tam 40 zl za dzien, ale jaka to wygoda na rozgrzewkę. Stok jest oświetlony do 19. Ma swoich instruktorów. Jest tylko dla gości resortu. No dla nas epicka sprawa, bo w piątek sprawdziliśmy na nim wypożyczony sprzęt, zobaczyliśmy jak z naszym skillem żeby nie przypałować potem na Chopoku hah. Do tego full opcja dla dzieci - park linowy, zjazdy na oponach, ALPAKI,salon gier. No wypas taki jak nigdzie nie widziałem. Wszystko otoczone polanami i górami. Chcesz sie pozbyć na chwilę "pasożyta" i wypić z ukochaną żoną kawe - pasożyta wypychamy na jedną z opcji dla niego interesujących i życie znów jest piekne.(Oczywiście żartuje, my rodzice kochamy nasze dzieci 24h na dobe ;) Opcji spa nie sprawdziłem, ale jest dostępna. Wszyscy mega mili i obsługują po polsku. Jedyny minus - jedzenie. Może nie minus, ale no tak mocno średnie. I sytuacja kiedy do kolacji za napoje bezalkoholowe trzeba dopłacić przy wykupionym wyżywieniu - to trochę skandal. Polecam s Osrodek ma swoje ulice, więc przy skandalicznym lenistwie 250m na stołówkę od ostatniego domku możesz sobie zjechać furką(sztos). W skrócie - masz finanse? Wal śmiało, bo nas na weekend(piatek-pon) razem z masakrycznie drogimi karnetami na samym Chopoku wyszedł naprawdę sporo, ale pod względem zadowolenia -10/10. Poprawcie tylko jedzenie i bedzie to Mercedes S-klasa.

Rafał Kansy

Super miejsce!!! Przemiła obsługa! Polecam!

Tomasz Laskowski

Pieknmiejsce na rodzinny w urlop. Polecam

M P

Piękny resort, dbałość o każdy szczegół , świetne spa na świeżym powietrzu . Śniadania bardzo smaczne, duży wybór wszystko dobrej jakości . Dużym plusem są 2 restauracje na miejscu nie trzeba nigdzie jeździć szukać , żeby smacznie zjeść . Idealne miejsce na rodzin z dziećmi . Jedyny mały minus dla obsługi - trochę nieogarnięci , ale to może wina bariery językowej . Napewno wrócę i polecam